6 saker..

Alla har vi gjort misstag på fyllan, vissa man ångrar, vissa som man är stolta över, men 6 saker som vi aldrig kommer sluta med på fyllan är:

1: High Fives, en väldigt manlig sak, man känner sig självklart sjukligt cool när man får en high five när man gjort eller sagt något.

2: Jämföra oss med andra, alla jämför sig med någon med eller utan alkohol i kroppen, men med några öl i kroppen kan man helt plötsligt jämföra sig själv med superman och tro att man har röntgensyn och se igenom tjejens topp vilket resulterar till ett långt stirrande och har därför inte tid med att se dem i ögonen (varför tror ni tjejer annars vi anstränger oss så mycket?)

3: Tänka "jag ska sluta dricka" dagen efter: alltid kommer man att dras med det här citatet, det lät nästan trovärdigt när Sjödin sa det efter en utekväll som han bara var med på förfesten och låg som en instoppad ölkorv hela dagen efter, men hur länge varade det löftet?

4: Tro att vi är störst bäst och vackrast efter att druckit: Självklart är vi alltid snyggare än David Backham som sitter bredvid i baren, vad har han som inte jag har? jag har druckit ett helrör, sitter och har ett djupt samtal om himmel och jord och tror att man går som en kung därifrån med mina tjänare, egentligen blir jag utkasstad av 2 vakter för att jag bad Backham dra åt helvete.

5: Säga "jag ska ta det lugnt ikväll": som oftas brukar vara den värsta kvällen någonsin, vaknar upp med minus på kontoutdraget och skrubbsår.

6: Supa någon snygg: Vem har inte vaknat upp dagenefter och insett vilken miss man gjort?


Dagens citat:
Vi kommer alltid ha roligt på fyllan!


Kommentarer
Postat av: Catrin

Mysig blogg du har



Önskar dig en skön söndag

2009-03-01 @ 14:57:16
URL: http://catriin.blogg.se/
Postat av: Sandra

6: Supa någon snygg: Vem har inte vaknat upp dagenefter och insett vilken miss man gjort?



HAHA.

2009-03-01 @ 16:55:06
Postat av: Liza

Äckligt klockrent, speciellt med tanke på att jag har min stora förnekelsedag idag efter gårdagens bravader xD



TAKE ME AWAY TÖNT !! ;) haha

2009-03-01 @ 22:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0