Lördag

Msn och dess symboler går på nya höjder.
Jag tog min vanliga tur på internet som brukar vara att ta tunnelbanan till facebook södra sen fortsätter jag att åka kollektivt till aftonbladet.se men idag så tog jag bilen hem och plockade upp en liftare så jag hamnade på tjuvlyssnat.se vilket resulterade till detta chockerande ämne som två tjejer satt och pratade om på ett tåg:

På ett tåg mellan Helsingborg och Kristianstad
Två tjejer ~17 sitter och pratar om en kille.
Tjej 1 : När du var tillsammans med Filip hette han något mer än Filip på MSN då?
Tjej 2: Nej.
Tjej 1: Nu när jag är tillsammans med honom heter han Filip och ett hjärta.

Ja, vad ska man säga?


Dagens sida: www.tjuvlyssnat.se
Dagens skämt: Idol Johan ska släppa en platta

Peace

★Tobias ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0