Den som somnar väcks av farbror Barbro

Vårat schema har ändrats, det var verkligen som ett slag under bältet när dom berättade det, vi har helt sjuka tider och mindre utbildning? helt absurt, och självklart la dom upp det här fredagen den 13.e.

Nätterna har fördrivits med Nile City och mitt gitarrspelande, låtar som handlat om Edwin väldigt mycket. Det har blivit mycke skratt och många roliga texter.
Man skulle kunna tro att Peace & Love festivalen har hamnat här inne, och att det är Mötley Crüe som spelar, publiken är helt galna, Iaf Edwin, jag tror han avgudar mig? Kanske är det så att han är kär i mig?! - Jag måste sluta spela gitarr på nätterna.

Dagens nöje: Nile City humor på hög nivå
Dagens förhoppningar: Att Edwins blickar inte säger mer än 1000 ord.
Årets händelse: Mötley Crüe kommer till Borlänge på Peace and Love!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

man måste alltså ta sig till Borlänge..

2009-02-19 @ 18:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0