Nattsnack

I måndags när vi vaknade så sa Oswald att någon av oss viskade i sömnen, dock visste han inte om det var jag eller Nygren, så vi tänkte inte mer på det.
Nyman gick och la sig ungefär en timma innan mig igår, när jag kröp till sängs och höll på att somna vaknade jag av att någon (föreställ er filmen Exorcisten) talade med mörk röst, sedan bytandes till viskandes och till sist ett falsett liknande tal, jag kunde dock inte tyda vad han talade om, det kan kanske ha handlat om hur mycket han avgudar sin IDOL Tobias Göransson,  jag hoppas det iaf, för det tog ett tag innan jag kunde sluta skratta innombords och somna!



Dagens skämt: Vad heter brandmännens skor? LÅGskor
Dagens undran: Vad snackade han om inatt egentligen?

Kommentarer
Postat av: Maja.

nej inen liftvkt här inte, jobbar i matbutiken som ligger på fjället, kassörska i rättare benämning:) Var gör du lumpen då?

2009-02-26 @ 21:28:42
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0