Uppe med tuppen

Vaknade 05.35 idag och var pigg, har dock skedat i en liten 1.a med tre andra. Vi är påväg på våran roadtrip genom sveriges samhällen. Våran tripp börjar 08, jag är dock som ett barn på julafton och klev upp 2.5 timmar tidigare, spänd på alla händelser som kan hända efter vägarna. Vi är påväg att bila upp till Luleå, och inte med vilken bil som helst, det är Nymans ny/gammla bil, självklart hänger pilotbrillorna i backspegeln och Die die die my darling pumpas hårt från stereon.

Jag var trött på att höra när mina vänner låg och pratade i sömnen, Pastorn predikade om att frälsa alla människor och thutti snackade om mumintrollen men mest less var jag att lyssna på hur mycket Nyman hatar snigel, så jag har ploppat i ipoden och lever i min egna lilla värld.

Dagens händelse: Ska få se alla roliga byar som slutar med
Dagens förhoppning: Att bilen håller hela vägen till Luleå



PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0