30 kr är inga problem

Idag har vi ivrigt tittat på hela vasaloppen för att få se vår käre Åhlund, trots 4 timmars tittande fick vi inte ens se hans stav, vi visste att han hade nummer 8858 så hästpojken kom på den smarta idén att följa honom via mobilen, han skickade ett medelande och insåg när han fick ett bekräftelse sms att han nu följer tävlande 8850, GRATTIS! Den här tjänsten var dock inte gratis, 30 kr kostade det honom att följa en person som bröt sitt tävlande redan INNAN hästpojken beställde tjänsten.
Åhlund gjorde en stabil isnats under vasaloppet iaf! Jag satt nästan och funderade på om jag ska åka, men svaret på den frågan är givetvis, Nej! Jag utsätter inte min kropp för en sån farlig sport, man kan få en stav i ögat, sträckningar eller skavsår.

Fotnot: Hästpojken heter egentligen något annat, han skäms så mycket så han vill vara anonym

Dagens enformigaste program: Vasaloppet

Kommentarer
Postat av: evelina

jo visst klarar du av lite längd, de är ju tok roligt ju=)

2009-03-03 @ 18:15:08
URL: http://eveliname.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0