Sveg

Min tågresa till sveg var den roligaste på länge! Att trycka in 15 personer i en liggvagn säger allt, varav 3 st var människor jag känner, dock blev inte dom som jobbade samt sov i vagnen så glada. Den dagen jag blir kung i Sverige så ska jag införa en party vagn på tåg, där folk FÅR prata och festa utan att bli störda av att någon kommer och drar en kommentar som "Nu får ni fan hålla käften, det här är er sista varning innan ni blir utslängda i en snögrotta som björnarna ligger i, och dom är hungriga ska ni veta".

Är hemma i Sveg nu vilket faktist är skönt, bara ta det lugnt och träffa vänner man inte träffar så ofta. Dock är det lika stilla här i Sveg som det är på en kyrkogård. (läs: allt är som det ska vara i Sveg).
Fick ett SMS av en upprörd Oswald ikväll som löd:
"Om jag någon gång ska säga att livet suger så är de fan nu... James i Metallica är sjuk, konserten är inställd. Fy Fan!"
Stackrn, åkt ända ner till Stockholm för att se metallica så blir sångaren sjuk och ställer in konserten? och inte nog med det så säger metallica att deras spelning som dom hade igår var den bästa dom haft i Europa, ja, livet suger ibland oswald! Men det är lugnt, vi åker snart tillbaka till Lumpen, det är minst lika roligt där som på en konsert med metallica, jag kan spela några låtar om det är så! Om inte annat så finns en metallica låt med på mitt guitar hero som vi kan spela?
Även att jag och Stefan hade tankar att köpa en biljett och åka ner idag till den spelningen, vi måste ha legat pluss på karma kontot, nu är det bara att börja om från noll igen på det där kontot som är svårare att spara än lönen man får från jobbet!

Kärt barn har många namn, jag heter Tobias....
Bara Tobias

Dagens nöje: RAW comedy club - Aron Flam
Dagens sympati long distance high-five går till: Oswald, Hoppas det känns bättre nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0