Utgång = hemgång

Åker hem till Sveg idag efter att ha vart i Luleå ett X antal dagar. Sitter här nu kvar helt själv, alla andra har åkt tidigare förbindelser, men eftersom alla vet att jag kommer hem så kommer det ju självklart många paparazis dit och då måste man dölja sveg, så det är därför jag får åka ett super sent tåg så jag är hemma dagen efter alla andra!
Det är min teori, inte som många tror att Sveg är super dåligt och har super kassa förbindelser. Dock har jag en väntetid på 1 timma i Ånge som verkligen är SUPERKASST, tänk er en blandning av datemovie och en film som Leif GW Persson har huvudrollen i, så kass är det!
Och som alla vet är inte SJ speciellt bra på att passa tider, vilket gör att man blir extra grinig när man kliver upp för tidigt på morgonen för att tro att man är framme, dock har man ingen aning om vart man är, det enda man ser är träd. Jag har inte riktigt blivit så skillad att jag kan se skillnad på träd än, men det kommer!
På mina 8 månader har jag åkt tåg ett X antal gånger fram och tillbaka, jag tror jag har vart med om att tåget var i tid 2 gånger, SKÄRPNING SJ!

Dagens nöje: Åka hem
Dagens missnöje: Åka tåg, lång väntan
Helgens förväntningar: Hemgång = Utgång

Kommentarer
Postat av: linn

RIKTIGT snygg blogg :D

2009-03-07 @ 20:13:22
URL: http://goblinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0