Bira, hockey och den nya super modellen Herr Nilsson

Hockey, bärs och Allstar! Så sammanfattar man dagen D, dock blev det lite mer öl än beräknat och om man lägger ihop ett + ett så kan man fort se att öl inte är helt okej dagen före man ska kliva upp till klockan 08 och skjuta skarpt. Hästpojken fick dock oväntat besök i sin hästvagn, det var någon som hade brutit sig in i vagnen och stulit svansen till hästen, så nu kan den inte längre sjunga, (Sympati High five).
Dagen efter kan vi kalla dagen B (dagen bakfull), jag prioterade inte frukost och tvättbyte i första hand när jag vaknade, så nu får jag gå omkring med en sopsäck till måndag. Efter skjutningen skulle vi ut och åka skidor, vi kom ungefär 500 meter sen såg vi en snödriva som såg lockande ut, vi tog våra liggunderlag och la oss ner där och solade istället. Jag fick en förfrågan av Zidqvist: "Vad heter Sjödde i efternamn?" "Eh, Sjödin?", han kan skylla på att det var dagen B som gjorde att han inte var klar i huvudet.
Från Allstar


5 Saker om herr Nilsson

1: Hans syrror, bara en sak som behövs sägas: SCHTEK

2: Hans Porr mustasch

3: Han är från fjollträsk, dont blame him

4: Han är en skön lirare, tänk er Arnold Schwarznegger i yngre dagar, med stockholms dialekt och kan lira hästpolo som en elitspelare.

5: Han Steker helt enkelt!

Här har vi den nya supermodellen från Danderyd, Mannen, myten, legenden Oscar Nilsson i egen person mina damer, och han är Singel, vill ni veta mer? Slå en pling!
Herr Nilsson tycker om att modellera framför min kamera!


Dagens tips: Nämn ej någonting om Nilssons syrror, om du råkar göra det sker det på egen risk!
Dagens 2000 tal:  Spotify, Grattis Tobias som just kommit in i generationen som så många vetat om innan dig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0